...:::ωωω.gυη¢єℓυℓαѕιм.¢σм:::...

Zaman: 18 Ağu 2018 04:33

Tüm zamanlar UTC + 2 saat [ GITZ ]




Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 20 mesaj ]  Sayfaya git Önceki  1, 2
Yazar Mesaj
 Mesaj Başlığı: Re: Mercedes-Benz Tourismo 16 RHD / 2+1
MesajGönderilme zamanı: 12 Ara 2015 15:04 
Çevrimdışı
Site Yöneticisi

Kayıt: 11 Nis 2009 23:41
Mesajlar: 29345
Resim

Resim

Resim

Resim

_________________
Fotoğraflarımızda saydam imza kullanmamızın sebebi,büyük emek ve zahmet ile çekip sizlerle paylaştığımız fotoğrafları çalan emek hırsızlarını engellemektir.


Başa Dön
 Profil Özel mesaj gönder  
 
 Mesaj Başlığı: Re: Mercedes-Benz Tourismo 16 RHD / 2+1
MesajGönderilme zamanı: 12 Ara 2015 15:09 
Çevrimdışı
Site Yöneticisi

Kayıt: 11 Nis 2009 23:41
Mesajlar: 29345
Resim

Resim

Resim

_________________
Fotoğraflarımızda saydam imza kullanmamızın sebebi,büyük emek ve zahmet ile çekip sizlerle paylaştığımız fotoğrafları çalan emek hırsızlarını engellemektir.


Başa Dön
 Profil Özel mesaj gönder  
 
 Mesaj Başlığı: Re: Mercedes-Benz Tourismo 16 RHD / 2+1
MesajGönderilme zamanı: 12 Ara 2015 17:04 
Çevrimdışı
Site Yöneticisi

Kayıt: 11 Nis 2009 23:41
Mesajlar: 29345
Resim

Resim

Resim

Resim

_________________
Fotoğraflarımızda saydam imza kullanmamızın sebebi,büyük emek ve zahmet ile çekip sizlerle paylaştığımız fotoğrafları çalan emek hırsızlarını engellemektir.


Başa Dön
 Profil Özel mesaj gönder  
 
 Mesaj Başlığı: Re: Mercedes-Benz Tourismo 16 RHD / 2+1
MesajGönderilme zamanı: 12 Ara 2015 17:06 
Çevrimdışı
Site Yöneticisi

Kayıt: 11 Nis 2009 23:41
Mesajlar: 29345
Resim

Resim

Resim

Resim

Resim

_________________
Fotoğraflarımızda saydam imza kullanmamızın sebebi,büyük emek ve zahmet ile çekip sizlerle paylaştığımız fotoğrafları çalan emek hırsızlarını engellemektir.


Başa Dön
 Profil Özel mesaj gönder  
 
 Mesaj Başlığı: Re: Mercedes-Benz Tourismo 16 RHD / 2+1
MesajGönderilme zamanı: 12 Ara 2015 17:07 
Çevrimdışı
Site Yöneticisi

Kayıt: 11 Nis 2009 23:41
Mesajlar: 29345
Resim

Resim

Resim

_________________
Fotoğraflarımızda saydam imza kullanmamızın sebebi,büyük emek ve zahmet ile çekip sizlerle paylaştığımız fotoğrafları çalan emek hırsızlarını engellemektir.


Başa Dön
 Profil Özel mesaj gönder  
 
 Mesaj Başlığı: Re: Mercedes-Benz Tourismo 16 RHD / 2+1
MesajGönderilme zamanı: 12 Ara 2015 21:29 
Çevrimdışı
Site Yöneticisi

Kayıt: 11 Nis 2009 23:41
Mesajlar: 29345
Sizlerle paylaştığımız detaylı fotoğraflardan sonra,aracı değerlendirmeye alalım,

Öncelikli olarak modelin 2016 yılı itibariyle satışa sunulacağını belirtelim.Kendi görüşümü tekrardan belirtmem gerekirse eğer,Mercedes-Benz’in 2+1 Tourismo konusunda geç kaldığını yinelemek istiyorum.Bu soruyu yetkililere sorduğumuzda aldığımız cevap ise Mercedes-Benz’in bu tip konu ve durumlarda her zaman piyasayı takip edip,sonucunda en iyi ürünü piyasa sunduğu yönünde oldu.Aslında tekrardan üzerine değinmek gerekirse,tanıtım veya lansman gibi bir şey olmasada ülkemizde yapılan Busworld 2012’de Mercedes-Benz işçilerinin imzalarının üzerinde bulunduğu ve şuan 46 FV 400 plakası ve 2+2 koltuk düzeniyle Çavuşoğlu Aksu Turizm’de çalışmakta olan 2012 model Tourismo 16,fuarda 2+1 olarak sergilenmişti.

Aracı öncelikli olarak dış detaylarıyla ele alalım;

Önden baktığımızda hemen dikkatimizi şerit takip sistemi ve ön panjur çekiyor.Ön panjur bilindiği üzere Euro 6 ihracat araçlarında güncellenmişti.Hatta Intouro modelinde de aynı ön panjur kullanılmakta olduğunu söyleyelim.Böylelikle MBT’nin 2016 itibariyle yurtiçi araçlarda Euro 6 motor normuna geçmesiyle,iç pazara verilen Tourismo’larda da ön panjur yenilenmiş oluyor.Önden baktığımızda bir diğer detay ise MB’nin yıldızında bulunan aktif acil frenleme sistemi.Normalde Travego ve Tourismo’da opsiyonel olan bu donanım 2+1 Tourismo’da standart olacak.Acil frenleme sistemi ile şerit takip sistemi modelin artı özellikleri arasında dikkatleri çekiyor.

Dışarıdan devam edecek olursak,2015 model Travego ve Tourismo’larda kullanılan Truck Speedline marka jantlar bu araçta yerini siyah bandrollü Alcoa çelik janta bırakıyor.Bu araçta siyah bandrollü alcoa çelik jant standart olarak sunuluyor.2015 yılı boyunca MBT yurtiçine vermiş olduğu araçlarda Truck Speedline marka jant kullanmış,ihracat araçlarında ise genel olarak gözlemlediğimiz kadarıyla Alcoa jantlar kullanılmıştı.Bu durumu sorduğumuzda ise tedarik ve aracın satıldığı ülkeyi baz alarak,özetle durumun çıktığı kapı maliyet olarak gösterildi.Ayrıca tanıtım aracına has olacağını düşündüğümüz mat boyada aracı gösterişli kılan diğer hususlardan.Dışarıdan göze çarpan bir diğer detay ise klimanın biraz daha yüksek olması ve ilk olarak Setra 500 serisinde kullanılan ve ülkemizdeki Tourismo’larda ise 2013’te tanışan bu klima kanadını aşması.Sebebi ise aracın tavan kısmının hafif dışarıya doğru çıkıntılı olmasından bu durum biraz klimayada yansımış gözüküyor.Ancak klimayla ilgili olmasada orijinal fabrika çıkışlı Travego’larda da dışarıdan bakıldığında tavan kısmında hafif bir dışarı çıkıntı mevcut.Bunun içeriden bakıldığındaki sebebi ise üst rafların orijinal 2+1 Travego’larda öne kadar düz bir şekilde gelmesi.Mevcut 2+2 standart Travego’larda ise aracın yapısından kaynaklı eğimden ötürü 1-2 ve 3-4 numaralarda olan kısım birleşme noktası olduğundan biraz darlaşıyor.

Aracın arka kısmına gelecek olursak Euro 6 motora geçildiğinden ötürü arka motor kaputu çift taraflı ızgaralarla donanmış,aracın sol,yani şöfor kısmı en arka küçük ızgara tipi ise yine ihracattaki Euro 6 Tourismo’lar gibi değişmiştir.Euro 6 motorla birlikte araçta performans artışıda söz konusu.Normalde 354 HP olan Tourismo 16 modeli,2016’dan itibaren 390 HP olarak yollarda olacak.

İç detaylara geçecek olursak ise aracın koltuk kapasitesi ile başlayabiliriz.Araç 2+1 koltuk düzeninde 37 yolcu taşıyabiliyor.Temsa,Safir Vip ile sene başında iyileştirmeye giderek bu sayıyı 41’e kadar yükseltmişti.Ayrıca dışarıda 2+1’e çevrilen araçlarda da sayıyı yükseltmek mevcut.Ancak dikkat edilmesi gereken birkaç şey olduğunu düşünüyorum.Örnek olarak dışarıda 2+1’e çevrilen bazı Tourismo 16 ile 2+1 Man Fortuna’larda ısıtıcı ve dolap bölümünün orta kapı girişinin sağ taraf taban kısmına alındığı,böylelikle koltuk sayısında artış olduğu görülüyor.Bu şekilde Man Fortuna 12 metre olduğu halde 37 kişi taşıyabiliyor.Tourismo 16’larda ise sayı 40-41 gibi rakamlara ulaşabiliyor.Ancak orijinal 12 metre 2+1 Travego 15’te bu sayının 32 olduğu hatırlatmak isterim.Mercedes-Benz bu aracı fabrika çıkışlı 2+1 vereceğine göre konfor,performans,dizayn v.b bir çok konuyu ele almak zorunda.Yani yukarıda verdiğim örneklerle devam edecek olursak,mevcut Tourismo 16 modeli standart 2+2 dışında artık orjinal olarak 2+1 olarakta çıkacağından,tamamıyla yeni bir model olmadığından en basiti Mercedes-Benz dolap ve ısıtıcı kısmını aracın standart donanımındaki yerine alıp orta kapı girişi sağ kısma koyma girişiminde bulunmaz diye düşünüyorum.Çünkü belli konu ve durumlarda standartları ve prensipleri olan bir firma.Bu konudada tamamıyla yeni bir model olmadığından ve araç düzenini olumsuz yönde etkileyebileceği düşünüldüğünden ısıtıcı ve dolap konumuna dokunulmamış olsa gerek.

Bu konuyu noktalandırarak,koltuk ve iç dizayna geçelim.Koltuklar Mercedes-Benz’in Relax adını verdiği,2015 model Travego 15’lerde karşımıza çıkan kırmızı koltuk döşemesiyle ve 50 cm’e varan genişliğiyle aracın donanımına giriyor.Koltuk döşemesi konusunda sipariş verilirken farklı bir döşemede olabileceğini düşünüyorum.Sadece kırmızı döşeme herkesin isteyeceği bir şey olmayabilir.En azından bu konuda bir renk opsiyonu daha bulunduğunu düşünüyorum.Koltuk kolçakları ise daha öncede orijinal 2+1 Travego’larda karşımıza çıkan kolçaktır.Koltuk arası ve diz mesafesine gelecek olursak oldukça iyi.Her koltukta yukarı ve aşağı doğru ayarlanabilir emniyet kemeri mevcut.Emniyet kemerinin konumu,yeri ve ayarı gereği aracın belirgin özellikleri arasında yer almakta.Ek olarak her koltuk için standart ayak dayama bulunmakta.2’li koltukların arasında,tekli koltukların ise solunda ek bir bölme ve yıllardır MBT otobüslerinin standartı olan Bosch marka müzik sistemide mevcut.Bu bölme güzel düşünülmüş ve yapılmış,işlevinin iyi olması yanında,beni sadece sağlamlık konusunda biraz tedirgin etti.Bu eklentinin yeni olması da kırılması durumunda dışarıda kolaylıkla bulunup yerine eklenebilecek bir şey değil henüz.Bu tip bir durum olursa,herhalde şimdilik sadece yetkili servislerden temin edilecektir.Araç koridorsuz olarak laminent parke görünümlü döşemeye sahip ve tavan yüksekliği gayet yeterli olarak gözüküyor.Tavanın eğretiside iyi düşünülmüş bir husus.Araç içi koridor lambaları ise O 403’ten günümüze modernize edilmiş olarak gelen bir ayrıntı.Ayrıca bir diğer ayrıntı ise tekli koltukların üzerinde tavan rafı olmaması.Son olarak içeriden gözlemleyebildiğimiz bir hususta normalde araca ön kapıdan binildiğinde beyin bölümü kapağı altında bulunan koltuk sayısı ibaresinin ön kapının üst kısmına alınmış olması.Paylaştığımız fotoğraflar içinde bu detay mevcuttur.Araç konsolunda ise düğmelerde ufak tefek değişiklikler ve birde bilgilendirme ekranı dışında bariz bir değişiklik göze çarpmamakta.Genel olarak yapısını korumakta olan bir konsolla devam ediyor Tourismo.Bunun dışında Travego’larda hostes koltuğunun yanında standart olan bölmeli dolap,bilindiği üzere Tourismo’larda olan bir donanım değildi.Bu modelde en azından ufak bir bölmeli dolap hostes koltuğu yanında olsa fena olmayabilirdi.Ancak Travego ile Tourismo’nun aynı yapıda araçlar olmadığını düşünürsek,Tourismo’nun alçaklığından kaynaklı olarak konulacak dolabın ölçüsüne göre girişi daraltma olasılığı mevcut.Ama bu araç için çok büyük bir donanım eksikliği değil.Yani olmazsa olmaz bir şey olarak görmek abes kaçabilir.

Yazdıklarımı özetleyecek olursam Mercedes-Benz standartlarında güzel bir araç ortaya çıkarmış.En azından artık Tourismo müşterileri için alıp dışarıda 2+1 yaptırmaktansa,böyle bir opsiyon oluşturulmuş oldu.Tabi burada fiyat politikasıda önemli.Bu konuda da 2.el fiyatına kadar aldığımız bilgiler gereği Mercedes-Benz’in çalışmaları olmuş.Ama tabi her şeye rağmen esnaf ben 2+2 alır,dışarıda istediğim gibi 2+1 yaptırırım derse orasına bizim karışmamız mümkün değil.Herkesin kendi tasarrufudur.Geç kalınmış bir durumda olsa da bu saatten sonra orjnalini almak varken,aracı alıp dışarıda yaptırmak ne kadar sağlıklı olacaktır,MBT'nin artık orjinali var diyerek,dışarıda müdahale edilen araçlara garanti veya başka konularda nasıl bir durum izleyeceği konusunda bir şey diyemeyeceğim.

Değerlendirmelerimiz devam edecektir.Herkese iyi forumlar dileriz… ;)

_________________
Fotoğraflarımızda saydam imza kullanmamızın sebebi,büyük emek ve zahmet ile çekip sizlerle paylaştığımız fotoğrafları çalan emek hırsızlarını engellemektir.


Başa Dön
 Profil Özel mesaj gönder  
 
 Mesaj Başlığı: Re: Mercedes-Benz Tourismo 16 RHD / 2+1
MesajGönderilme zamanı: 13 Ara 2015 02:08 
Çevrimdışı
Site Yöneticisi

Kayıt: 12 Nis 2009 14:58
Mesajlar: 7109
Konum: Sonu görünmeyen bu yollarda Tüm Ümidimiz SEN' sin ALLAH' ım....
Resim

Sonunda beklediğimiz olay gerçekleşti. Mercedes Benz Tourismo Vip 2+1 modelini güzel bir lansmanla basına tanıttı.Şimdiler de 2+1 koltuk dizilimine sahip araçlar yaygınlaşmış vaziyettedir.Hatırlayacak olursak (ilgili başlıkta paylaşmıştık) tanıtım aracı olan 2007 model Mercedes Benz Tourismo 15' in bile şu anda 2+1 koltuk diziliminde çalışması örnek verilebilir.Durum böyle iken bile Mbt' nin bu zamana kadar Tourismo' yu fabrikasyon 2+1 koltuk dizilimiyle sunmamasını anlamış değiliz.Gerçi bu biraz da markanın pazarlama startejisiyle alakalı tabi.Benim görüşüm bu olaya geç kalındı.Sonuçta diğer araç üreticilerinden de bu konu da yenilikler gelmektedir.İşin özeti rakipler de boş durmuyor yani.Ama geç kalınması da herşeyin bittiği anlamına gelmiyor. Bakalım bundan sonra neler olacak bekleyip göreceğiz.

_________________
Sonu görünmeyen bu yollarda Tüm Ümidimiz SEN' sin ALLAH' ım....


Başa Dön
 Profil Özel mesaj gönder  
 
 Mesaj Başlığı: Re: Mercedes-Benz Tourismo 16 RHD / 2+1
MesajGönderilme zamanı: 14 Ara 2015 00:37 
Çevrimdışı
Site Yöneticisi

Kayıt: 12 Nis 2009 14:58
Mesajlar: 7109
Konum: Sonu görünmeyen bu yollarda Tüm Ümidimiz SEN' sin ALLAH' ım....
Resim

Herkese merhabalar şimdi de dilim döndüğü kadar araçla ilgili fikir beyan etmek isterim.Aracı dıştan incelersek yenilenen ön panjur,şerit takip sistemi,acil frenleme sistemi,mat renk boya,siyah etiket alcoa çelik jantlar ve biraz daha yükseltilmiş olan klima tabi bu aracın tavanıyla da alakalıdır.

Öncelikle yenilenen ön panjuru ihraç araçlarında görüyorduk.2016' dan sonra da yurt içi araçlarda da göreceğiz.Şerit takip sistemi ve acil frenleme sisteminin de 2016' dan sonra standartlaştırılması güzel bir gelişmedir.

Mat renk boya konusuna gelecek olursak aracı çok şık göstermiş,tabi Allah korusun kaza ya da ufak çapta bir vuruk çizik olursa bile eksi puan çoğu zaman boyanırken aynı rengin tutturulamama ihtimali çok yüksektir.Araca uygulanan desenler güzel ancak Tourismo Vip 2+1 denilince ilk akıllara gelen mi desek ya da görmek istediğimiz gibi mi desek; aracın yanına büyük bir Tourismo Vip 2+1 yazısıyla bir desen aklıma gelmişti.Bir çoğumuzun da belki aklından bu şekilde geçti.Bu şekilde rahat koltuk gibi bir desen aklımıza gelmemişti

Siyah etiket alcoa jantlara gelecek olursak yıl olmuş 2016 zamanı geldi de geçiyordu.Artık siyah etiket alcoa jantların standartlaşması gerekliydi.Neden diyecek olursak rakip üreticiler 2015 araçlarında bile siyah etiket alcoa jant verirlerken Mercedes Benz' in Truck Speedline marka jantları kullanması hoş bir durum değildi.

Aracın tavanın hafif dışarı çıkıntılı olmasından dolayı klima kanadın üzerinden biraz görünmektedir.2013 modelden sonra uygulanmaya başlayan yeni tip klima kanadının da bu modeli şık gösterdiği bir gerçek.


_________________
Sonu görünmeyen bu yollarda Tüm Ümidimiz SEN' sin ALLAH' ım....


Başa Dön
 Profil Özel mesaj gönder  
 
 Mesaj Başlığı: Re: Mercedes-Benz Tourismo 16 RHD / 2+1
MesajGönderilme zamanı: 16 Ara 2015 00:11 
Çevrimdışı
Site Yöneticisi

Kayıt: 11 Nis 2009 23:41
Mesajlar: 29345
Son yazılan yorumlara ek olarak birkaç konuya daha değinmek isterim.Öncelikli olarak ise 2015 yılı içerisinde,yurtiçi satışlarda kullanılan Truck Speedline jantlardan başlayarak.

Bilenler biliyor elbet,bilmeyenlere bildirip,unutanlara hatırlatalım.Truck Speedline daha önce otobüslerden örneklerle Man ve halende çalışmakta olduğu Temsa marka araçlarda görülmekteydi.Mercedes-Benz’e vermiş olduğu ve şuandaki Temsa’larda da kullanılmakta olan modeli ise Alcoa’ya benzerliği ile dikkat çekmekte.Alcoa’ya benzer olan bu jant tipi benim gözlemlediğim kadarıyla yeni bir ürün.Uzaktan bakıldığında Alcoa ile çok ufak bir farkı var.Yakından ise zaten net olarak anlaşılıyor etiketleri saymazsak tabi.Şimdi bu jant olayına neden bu kadar takıldık,takılıyoruz veya takılınıyor.Öncelikli olarak özellikle son 4-5 yıllık dönemde çelik jantlı araç sayılarında azımsanmıyacak bir artış var.Gerçi gerekçelerinden biri ise bazı marka ve modellerin standart çelik jantlı olarak piyasaya sürülmesi olabilir.Ancak sonradan aracına çelik jant takanları biz burada özellikle baz alırsak,son 4-5 senedeki artışı bunun üzerinden değerlendirebiliriz.Genel olarak bakacak olursak üründen ürüne,hatta aynı markanın bir ürününün diğer bir ürüne göre de farklılıkları oluşmakta.Bu çevremizde gördüğümüz veya kullandığımız başka ürünlerde de olmakta tabi.İlk kez görülmüş veya yaşanmış bir şey de değil elbet.Ama bakıldığı zaman konumuz ticari araç ve burada büyük paralar söz konusu.İnsanlarda doğal olarak iyi ve olumlu şeyler görmek istiyor.Araç sahiplerinden bu jantlar konusunda bir çok olumlu,olumsuz tepkilere tanık olduk ve bunu özellikle burada belirtmek istediğimizi tekrar yineleyim.Kısaca tekrardan özetleyip,bu konuyu sonuca bağlayacak olursak maliyet elbet önemli bir etken ama,ürünün üretildiği ülkeye o ürünün verilirken öncelikli olarak maliyetin bahane edilmesi bana çok yeterli bir sebep olarak gelmemekte.Heleki ürettiği ürünlerde kullandığı malzeme ve parçaların %60 gibi yüksek bir yüzdeyle yerlilik oranına sahip olan bir firmanın.

Bir başka hususla devam edelim.Yalnız yazdığım bu hususların kendi gözlem ve sektördeki tepki ve taleplerden kaynaklı olduğunu tekrar tekrar belirtmek isteriz.Değineceğimiz noktalardan devam edecek olursak en azından 2016 Tourismo’larda Xenon far olup olmayacağıdır.Tanıtımı yapılan ve sizlerle fotoğraflarını paylaşmış olduğumuz 2+1 Tourismo’da bunu göremedik.Ama yıllardır özellikle Avrupa ülkelerine ihraç edilen hemen hemen birçok Tourismo’da Xenon far standart olarak sunuluyor.Burada “ürünün üretildiği ülkeye ve talebe göre donanımı değişir” varsayımı devreye girsede,2016 Tourismo’larda en azından yenilik olarak Xenon farı standart olarak görmek isterdik açıkçası.2005’ten günümüze kadar üretilmiş olan Travego SHD modelinde ise geri görüş kamerasını standart olarak görmek isterdik.2000 model Temsa Safir’de bile standart olan bir özellik 2005’ten 2015’e kadar rekor satışlar çıkarmış bir modelde standart olmalıydı bizce.2011’den 2015’e kadar üretilmiş SHD Travego’da ise RHD Travego’da olduğu gibi navigasyon veya multimedia ekran görmek isterdik.Bizim SHD Travego’larda istisna bazı araçlar daha sonradan dışarıdan yaptırmış ama genel olarak o kısım çakmak,sigara,telefon gibi şeylerin koyulduğu bir bölme durumunda.Bunları belirtiyoruz ve yeni çıkacak modelde de bunların bir çoğunun standart olacağını muhtemel görüyoruz.Bu saydıklarımızın hemen hemen hepsi daha öncede dediğimiz gibi araç sahipleri veya kaptanların,aynı zamanda bizimde yaptığımız gözlemlerle oluşmuş bulgular.Bir kaç mesaj yukarıda olumlu olarak bir çok şeyi belirttik,bir de gözlemlerimiz doğrultusunda diğer hususlarıda eklemek istedik.Kimse 4/4’lük değil elbet.Kimseden de bunu bekleyemeyiz,ancak elimizde olan şeyleri de yapmayı kendimize ve karşımızdakine borç olarak görmeliyiz.Amacımız olumsuzluklar bulup veya bunlar üzerinden birilerine gönderme yapmak değil.Olması mümkünde değil.Bugüne kadar ürettiği ürünlerle farklı firmalar tarafından taklit edilmiş,hala taklit edilmekte olan,ulaşıma sağladığı katkı ve yaptıklarıyla faydalar sağlayan ve her geçen gün gelişen ve geliştiren bir firmaya bizim gönderme yapmamızın olanağı yok.Bizim burada tekrardan da değinmek gerekirse bahsetmek istediğimiz şey ufak detaylar belki ama,bu da araca veya ilgili ürüne artılar katacağı gibi,müşterilerinde bunu istemesi talep etmesinden kaynaklı bir bildirim.Yoksa birilerinin arkasına sığınarak ona buna sallamak işimiz değil,kitabımızda da böyle bir şey yok.Markayı sevdiğimizden ve her zaman iyi şeyler görmek istediğimizden olsa gerek söylemlerimiz. ;)

_________________
Fotoğraflarımızda saydam imza kullanmamızın sebebi,büyük emek ve zahmet ile çekip sizlerle paylaştığımız fotoğrafları çalan emek hırsızlarını engellemektir.


Başa Dön
 Profil Özel mesaj gönder  
 
 Mesaj Başlığı: Re: Mercedes-Benz Tourismo 16 RHD / 2+1
MesajGönderilme zamanı: 29 Şub 2016 00:01 
Çevrimdışı
Site Yöneticisi

Kayıt: 12 Nis 2009 14:58
Mesajlar: 7109
Konum: Sonu görünmeyen bu yollarda Tüm Ümidimiz SEN' sin ALLAH' ım....
Resim

Resim

Resim

Herkese merhabalar lansman üzerinden uzun bir zaman geçti.Değerlendirmeyi geç yapmamda ki neden standart araçları da görüp değerlendirerek sağlam fikir beyan etmektir..Aracın içiyle ilgili benim gözlemleyebildiğim,ön ve orta kapıyı açan düğmelerin yanındaki (yanlış bilmiyorsam) kapı emniyeti düğmesinin bu araçta olması.Tabi yurt dışı araçlarda farklılık gösterebilir.Bu araç haricinde görsellediğim araçlarda görmedim.Aracın içerisinde önde ve orta kapının üzerinde halen ekran olmaması,orta kapı ve ön tarafta ekran olmayacaksa koltuk arkası televizyonların olmaması,aracın sol tarafında tavan rafının olmaması aracın eksileri arasında yer almaktadır.Araçta 2015 model Travego döşemesi kullanılması güzel bu araçta nedense kırmızı renk kullanılmış.Ancak farklı renkte alınabiliyor.Benim koltuklarla ilgili en sevmediğim nokta ise halen kullanılmakta olan oldukça kullanışsız çabuk kırılan ve koltuk arkası ekran yapıldığında çok kötü bir konumda duran koltuk arkası servis tabaklarıdır.Artık değişmesinin farz olduğunu düşünüyorum.Hep kötü yönlerinden bahsetmiş olsak bile Mercedes Benz Tourismo 16 modeli 2+1 koltuk dizilimli araçlar sınıfında tartışmasız önde ancak bazı ufak tefek kusurlarında tabii ki giderilmesi gerekmektedir.

_________________
Sonu görünmeyen bu yollarda Tüm Ümidimiz SEN' sin ALLAH' ım....


Başa Dön
 Profil Özel mesaj gönder  
 
Eskiden itibaren mesajları göster:  Sırala  
Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 20 mesaj ]  Sayfaya git Önceki  1, 2

Tüm zamanlar UTC + 2 saat [ GITZ ]


Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 2 misafir


Bu foruma yeni başlıklar gönderemezsiniz
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz

Aranacak:
Geçiş yap:  
Powered by phpBB 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

Türkçe çeviri: phpBB Türkiye
[ Time : 0.028s | 9 Queries | GZIP : Off ]
10lineweb