Güncel Ulaşım

Türkiye'nin Ticari Ulaşım Araçları ile İlgili Haber ve Fotoğraf Arşivi
Zaman: 29 Mar 2024 10:47

Tüm zamanlar UTC + 2 saat [ GITZ ]




Yeni baÅŸlık gönder BaÅŸlığa cevap ver  [ 35 mesaj ]  Sayfaya git Önceki  1, 2, 3, 4
Yazar Mesaj
 Mesaj BaÅŸlığı: Re: Busworld 2016
MesajGönderilme zamanı: 18 Nis 2016 22:16 
Çevrimdışı
Site Yöneticisi

Kayıt: 11 Nis 2009 23:41
Mesajlar: 41012
Isuzu Citiport

Resim

Resim

_________________
Fotoğraflarımızda saydam imza kullanmamızın sebebi,büyük emek ve zahmet ile çekip sizlerle paylaştığımız fotoğrafları çalan emek hırsızlarını engellemektir.


Başa Dön
 Profil Özel mesaj gönder  
 
 Mesaj BaÅŸlığı: Re: Busworld 2016
MesajGönderilme zamanı: 18 Nis 2016 22:32 
Çevrimdışı
Site Yöneticisi

Kayıt: 11 Nis 2009 23:41
Mesajlar: 41012
Güleryüz Cobra

Resim

Resim

Resim

Resim

_________________
Fotoğraflarımızda saydam imza kullanmamızın sebebi,büyük emek ve zahmet ile çekip sizlerle paylaştığımız fotoğrafları çalan emek hırsızlarını engellemektir.


Başa Dön
 Profil Özel mesaj gönder  
 
 Mesaj BaÅŸlığı: Re: Busworld 2016
MesajGönderilme zamanı: 21 Nis 2016 22:38 
Kartex Oto Dizayn / Mercedes - Benz Sprinter 516 CDI

Resim


Başa Dön
  
 
 Mesaj BaÅŸlığı: Re: Busworld 2016
MesajGönderilme zamanı: 22 Nis 2016 22:14 
Çevrimdışı
Site Yöneticisi

Kayıt: 11 Nis 2009 23:41
Mesajlar: 41012
Daha önceki senelerde yapılan Busworld Fuarlarına göre sönük geçen Busworld 2016'nın en çok ilgi gören araçlarından biri olan Akia'nın yeni modeli Ultra LF 25 Metrobüs...

Resim

Resim

Resim

_________________
Fotoğraflarımızda saydam imza kullanmamızın sebebi,büyük emek ve zahmet ile çekip sizlerle paylaştığımız fotoğrafları çalan emek hırsızlarını engellemektir.


Başa Dön
 Profil Özel mesaj gönder  
 
 Mesaj BaÅŸlığı: Re: Busworld 2016
MesajGönderilme zamanı: 22 Nis 2016 22:20 
Çevrimdışı
Site Yöneticisi

Kayıt: 11 Nis 2009 23:41
Mesajlar: 41012
Akia Ultra LF 25 Metrobüs'ten iç görseller...

Resim

Resim

Resim

Resim

İç dizayn,görünüm,ferahlık,verimli kullanılabilirlik gibi hususları dikkate alacak olursak,araçta Phileas gibi boğucu bir hava yok.Bana göre gayet ferah,havuz kısımları güzel ayarlanmış ve açılabilir koltuklarda güzel konumlandırılarak verimlilik arttırılmaya çalışılmış.Hitap ettiği kesim bireyselden ziyade kurumlar olduğu için üretimi ne seviyede olur bilinmez ama,İETT'nin Metrobüs hattı için test ihtimalinin olduğunu düşünüyorum.Gerçi Phileas'lardan sonra gelen araçların Mercedes-Benz Conecto K ve Karsan Bredamenarinibüs Avancity S gibi hem şehiriçi hatlarda hem de metrobüs hattında çalışan körüklü otobüsler olduğunu düşünürsek,İETT'nin yakın zamanda tekrar böyle bir araç alımı yapması muhtemelmidir kestirmek zor.

_________________
Fotoğraflarımızda saydam imza kullanmamızın sebebi,büyük emek ve zahmet ile çekip sizlerle paylaştığımız fotoğrafları çalan emek hırsızlarını engellemektir.


Başa Dön
 Profil Özel mesaj gönder  
 
Eskiden itibaren mesajları göster:  Sırala  
Yeni baÅŸlık gönder BaÅŸlığa cevap ver  [ 35 mesaj ]  Sayfaya git Önceki  1, 2, 3, 4

Tüm zamanlar UTC + 2 saat [ GITZ ]


Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 2 misafir


Bu foruma yeni başlıklar gönderemezsiniz
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz

Aranacak:
GeçiÅŸ yap:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

Türkçe çeviri: phpBB Türkiye
[ Time : 0.064s | 12 Queries | GZIP : Off ]
10lineweb