Mercedes-Benz Türk A.Ş. 2007 son çeyreğinde 15 RHD ve 17 RHD olarak,2010 son çeyreğinde ise 16 RHD olarak yurtiçi pazara sürdüğü,üretiliş amaç ve hedefi ilk olarak turizm,kısa ve orta mesafede hizmet veren alıcılar olan Tourismo modeli son dönemde gerçekten büyük satış rakamlarıyla karşımıza çıkıyor.Her ne kadar sektör içindeki söylentiler doğal olarak Travego'yu aratıyor desede,Tourismo sadece ülkemizde değil,Avrupa'daki ülkeler içinde de gerek sayı gerekte memnuniyet olarak iyi bir noktada olduğunu her defasında bir kez daha kanıtlıyor.Ayrıca Mercedes-Benz Türk'ün Tourismo 15 ve 16'da kullandığı daha önce Intouro modelindeki motoru revize ederek Avrupa normlarına uygun bir şekilde geliştirerek 15 ve 16 modelinde karşımıza çıkarıyor.Bilindiği üzere Intouro motoru Mercedes-Benz'in Ticari araçları arasında yakıt konusundaki en cimri motoru olarak kabul görülebilir.Sonuçta Euro normlarına göre geliştirilerek her geçen yıl bu tasarruf doğal olarak daha da artmaktadır.Tourismo'nun en önemli tutulma sebebi yakıt konusundaki cimriliği olsa gerek.Tourismo 17'de ise 15 ve 16'daki motorun kullanıldığını söylemeyemem.Tourismo 17'de kullanılan motor,Travego 15 motoru olmakla birlikte,özelliklede 2010 son çeyreğinde MBT'nin Tourismo 16'yı piyasaya sürmesiyle iç pazardaki satış rakamı bir elin parmağını bile geçtiği söylenemez.Sizlerin de bu konudaki düşüncelerinizi ve yorumlarınızı bekliyorum!!!
_________________ Fotoğraflarımızda saydam imza kullanmamızın sebebi,büyük emek ve zahmet ile çekip sizlerle paylaştığımız fotoğrafları çalan emek hırsızlarını engellemektir.
|