Güncel Ulaşım
http://guncelulasim.com/

Karayolu Yük Taşımacılığı ile ilgili Haberler ve Yorumlar
http://guncelulasim.com/viewtopic.php?f=95&t=277
1. sayfa (Toplam 4 sayfa)

Yazar:  Güncel Ulaşım [ 27 Haz 2009 18:49 ]
Mesaj Başlığı:  Karayolu Yük Taşımacılığı ile ilgili Haberler ve Yorumlar

Karayolu Yük Taşımacılığı ile ilgili Haber ve yorumlarımızı bu başlık altında paylaşalım.

Yazar:  Hamit Adiyan [ 27 Haz 2009 18:51 ]
Mesaj Başlığı:  Re: Sektörle İlgili Diğer Haberler

BU ARACI TÜRKİYE'DE ÇEKEN YOK!!!!!!!!!! :twisted: 2 akslı Actros.

2 taneydiler.Saatte 100 km ile gidiyorlardı.1'nciyi kaçırdım.2'nciyi hem önden hem de arkadan çektim.
NOT:Araçlar plakasız ve sıfırdı. ;)

Resim

Resim

DİPNOT:Farkımız GÜNCEL olmamız.

Yazar:  Diablo [ 02 Tem 2009 11:26 ]
Mesaj Başlığı:  Re: Sektörle İlgili Diğer Haberler

Dünyanın en güçlüsü Volvo FH16 700'ün ilk teslimatı gerçekleşti.

Norveç’ten Spesial og Tungtransport AS Taşımacılık, dünyanın en güçlü seri üretim kamyonun ilk sahibi oldu. Böylece Volvo FH16 700, gücünü Norveç’in dağlık batı sahillerindeki zorlu şartlarda göstermek için yola çıktı.

Yazar:  Furkan SARIHAN [ 22 Eyl 2009 13:21 ]
Mesaj Başlığı:  Re: Karayolu Yük Taşımacılığı 'Haberler'

Resim

Yazar:  Çağlar Yıldırım [ 22 Ara 2009 22:04 ]
Mesaj Başlığı:  Re: Karayolu Yük Taşımacılığı 'Haberler'

Mercedes Benz 41 aracı teslim etti

T.C. Karayolları Genel Müdürlüğü 03.06.2009 tarihinde gerçekleştirdiği 'çekici kamyon' ihalesi kapsamında, Euro 4 motorlu Mercedes-Benz Actros çekicileri tercih etti.

İmzalanan sözleşmenin ardından, T.C. Karayolları Genel Müdürlüğü İstanbul Bölge Müdürlüğü’nde gerçekleşen teslimat töreni ile 41 adet Mercedes-Benz Actros 3341S/ 6x4/ 3300 Euro4 çekici, Karayolları yetkililerine teslim edildi. Böylece 2007 ihalesinde teslim edilen 80 adet Mercedes-Benz Actros 3341S ile birlikte T.C. Karayolları Genel Müdürlüğü’nün envanterindeki Actros sayısı 121’e çıktı.

19 adedi 34 ton kapasiteli ve vinçli, 22 adedi vinçsiz olarak üretilen Mercedes-Benz Actros 3341S çekiciler, Türkiye genelinde kurumun şantiyelerine ağır iş makinalarının taşınması için kullanılacak. 2009 yılında Devlet Malzeme Ofisi kanalıyla Mersin, Ağrı ve Iğdır İl Özel İdare’lerine de satılan Actros 3341S çekiciler, kamu kurumlarının en çok tercih ettiği ağır hizmet çekici tipi olmaya devam ediyor. Mercedes-Benz yetkilileri, Türkiye’ nin farklı coğrafi koşullarında, ağır hizmet ve iklim şartlarında üstün performansı, güvenilirliği ve düşük işletme giderleri ile dikkat çeken Mercedes-Benz Actros 3341S çekicilerin gelecek yıllarda da kamu ve özel kurumlar tarafından tercih edileceklerini öngörüyorlar.

Yazar:  Furkan SARIHAN [ 15 Nis 2010 20:01 ]
Mesaj Başlığı:  Re: Karayolu Yük Taşımacılığı 'Haberler'

Alıntı:
Mercedes Actros Türkiye'de üretilecek


Mercedez Benz Türk, 13 Nisan 2010'da düzediği basın toplantısıyla Aksaray Kamyon Fabrikası'nda Atego ve Axor modellerinin yanısıra Aralık 2010'dan itibaren, Actros üretimine başlanacağını açıkladı. Mercedes Benz Türk Direktörler Kurulu Başkanı Wolf- Dieter Kurz ile birlikte Fabrika Direktörü Gerald Jank, Mercedes Benz Yönetim Kurulu &Uumlyesi Kamyon Global &Uumlretim Müdürü Yarış Pürsün konunun detayları hakkında basın mensuplarına bilgi verdiler, gelen soruları yanıtladılar.

Mercedes-Benz Türk, Aksaray Kamyon Fabrikasında ilk aşamada 160 ila 600 bg arasında güç içeren BlueTec teknolojisine sahip motorlarla donatılacak 5 farklı model: Actros 1841 LSNRL alçak şasi, yüksek kabin, Actros 1844 LS yüksek kabin, Actros 1851 LS mega kabin, Actros 3341 S çiftçeker çekiciler ve Actros 4151 K ( 8x4 ) ağır inşaat kamyonu üretecek.

Mercedes Benz Yönetim Kurulu &Uumlyesi Kamyon Global &Uumlretim Müdürü Yaşin Pürsün, yeni üretime başlangıcı simgeleyen temsili bir Actros anahtarını Fabrika Direktörü Gerald Jank'a taktim etti.

Mercedes Benz Türk Direktörler Kurulu Başkanı Wolf- Dieter Kurz, Aksaray'da Actros üretimi için fabrikada toplamda 12 milyon Euroluk bir yatırım yaptıklarını ve ilk etapta senede 1000 adet Actros üretmeyi pladıklarını söyledi. Yeni üretimin özellikle Türkiye pazarı, daha sonra ise çevre ülkeler tarafından oldukça ilgi göreceğini düşündüklerini belirten Kurtz, oluşan talepler doğrultusunda üretim rakamlarının değişebileceğini açıkladı. Kurtz: "Mercedes-Benz Türk ürettiği modellere amiral gemisi Actros'u da ilave ederek ürün gamını mükemmel hale getiriyor. Bu karar, Daimler'in Mercedes-Benz Türk'e ve Türkiye'ye olan tam güvenini ve Türkiye pazarına verdiği stratejik önemi bir kez daha vurguluyor. Actros'un Aksaray'da üretilmesi, pazardaki konumumuzu güçlendirirken aynı zamanda Türkiye otomotiv sektörüne ve Aksaray ilinin gelişimine de önemli katkılarda bulunacak"dedi.

Mercedes Benz Yönetim Kurulu &Uumlyesi Kamyon Global &Uumlretim Müdürü Yarış Pürsün, yeni yatırım kararını almalarında Türkiye'nin büyüme potansiyelini görmeleri ve yatırım yapmanın önemini kavramalarının öncelikli olarak etken olduğunu vurguladı. Pürsün: "Bütün dünya Brezilya, Rusya, Hindistan, Çin'den oluşan BRIC ülkelerine yöneldi. Onları konuşuyor. Fakat burada T eksik. Biz bunu gördük, ama büyük şirketler yatırımlarını bu ülkelere götürüyorlar. Türkiye'nin daha atak olması, ve öne çıkması gerekiyor. Bu yatırımla Türkiye�nin rekabet gücüne kesinlikle büyük bir katkımız olacaktır ve bundan gurur duyuyoruz. Bugün bu açıklamayı büyük gurur ve mutlulukla yapıyorum" diye konuştu.

Fabrika Direktörü Gerald Jank ise: "2008 yılında yüklü bir 1844 LS modeli ile gerçekleştirilen 10 bin kilometrelik testte 100 kilometrede sadece 19,44 litre harcayarak düşük yakıt tüketimini kanıtlayan Actros , �dünyanın en az yakıt tüketen 40 tonluk kamyonu� unvanı ile Guinness Rekorlar Kitabı�nda yer aldı. Ayrıca Mercedes-Benz Actros 2009 Yılının Kamyonu ünvanına da layık görüldü. Son 8 yıldır kamyon pazarında pazar liderliği elde eden Mercedes-Benz Türk, 2009 yılında yüzde 33,5'lik pazar payı ile bu liderliğini korudu. &Uumlretime başladığı 1986 yılından bu yana 120 binin üzerinde kamyon üretilen ve 22 binden fazla kamyonun ihraç edildiği fabrika, bin 300 çalışana sahip" dedi.

2009 yılı üretim rakamlarına da değinen Jank, 2009 yılında Aksaray'daki fabrikanın krizden çok etkilenmesine rağmen, kendilerinin bu durumu çok iyi yönettiklerini ve pazar paylarını artırmayı başardıklarını söyledi. 2009 yılında 4 bin 636 adet parçanın 206 yerli sanayi kuruluşundan temin edildiğini belirten Jank, kendilerinin bir tedarik yönetim zinciri kurduklarını söyledi.

Aksaray Kamyon Fabrikasında gerçekleşen toplantıda Mercedes'in üst düzey yöneticileri biraradaydı.


http://www.tasiyanlar.com/

Yazar:  Ozan Şahin [ 09 May 2010 19:22 ]
Mesaj Başlığı:  Re: Karayolu Yük Taşımacılığı 'Haberler'

Merhaba Arkadaşlar.

Transport ile ilgilenen arkadaşlara güzel bir mesajım var.

Uluslararası yol anılarından oluşan ,harikualede bir fotoğraf blogu var.

Burada tır şöförleri ,ülkelerden ülkeye gerçekleştirdiği seyahatleri fotoğraflarla özetleyerek harika bir yol belgeseli hazırlıyor.Daha önceleri ise 1940 'lı ,50'li,60'lı zamanın tozlu raflarında arşivlerde saklı kalan fotoğrafların bir çoğu gün yüzüne çıkarılmasıyla birlikte gelişmekte olan ülkelerin durumu , ülkeler arası dış ticareti çok iyi analiz eden ,şartların hiçte kolay ve iyimser olmadığını gösteren adeta belgesel tadıyla bir arşivle karşılaşıyorsunuz.Yeterli seviyede ingilizceniz varsa ,bu zevk fotoğraflarda geçen slaytın üzerindeki bilgilerle 2 katına çıkabiliyor.O an sizde ,o fotoğraflarla birlikte yaşadığınızı hissedebiliyorsunuz.

Yurdumuzdan orta doğuya geçen o kadar çok tır şöförü ,ülkemiz sınırlarından tahmin edemiyeceğim kadar farklı enstantaneler çekmiş ki ,bazen şaşırabiliyorsunuz hatta beni etkileyen fotoğraflardan bir tanesi olan ise ; İstanbul'da aracıyla belirli noktalardan çektiği 69'lu yıllardaki fotoğrafları elinde tutarak 2009 senesiyle geldiği noktalardan mukayese ederek ,ciddi anlamda anılarını ve özlemlerini gideriyordu.Özellikle bu fotoğraflardan en çok şuan Harem otogarı olarak bilinmekte olan yer ,daha önceleri tır garajı gibi bir mekana el sahipliği yaptığı dönemlerde sık fotoğraflar mevcut.

Sadece Avrupa'dan Ortadoğu ve Türkiye'ye gitmekte olan firmaları,araçları inceledim.Gerçekten yolculuk anılarını fotoğraf desteğiyle çok iyi ifade eden bir blog.İncelemenizi tavsiye ederim.

Ferdy De Martin sizi 40 yıllık bir yolculuğa davet ediyor;
http://www.toprun.ch/truck/2009-05/is/# ... %20&num=12
http://www.toprun.ch
Iranlı FH12 sahibi ,Naser Abbasi'nin Bandar-Threan-Londra seyahati
http://www.toprun.ch/truck/2009-04/na/# ... back&num=0
Anladığım kadarıyla hem Londra'da ,hem de Iran'da evi var.
İlgiyle incelediğim bazı uluslararası seyahat anılarından bir kaçı.Daha fazlası için biraz daha kurcalamak düşüyor geriye ,iyi eğlenceler..

Otobüsler hakkında ,formatı bu tarzda bir site arıyorsanız zaten mevcut ; http://www.yolculuk.info/yolculuklar/
Burada seyahatlerinizden adım adım oluşturduğunuz fotoğraf karelerini ,güzel bir anlatım yazısıyla yolculuk.info ile paylaşabilir ,uygun görülürse sizinde bir yolculuk anınız yolculuk.info arşivinde yer alabilir..

Yazar:  Furkan SARIHAN [ 22 Eki 2010 23:09 ]
Mesaj Başlığı:  Re: Karayolu Yük Taşımacılığı 'Haberler'

Yakında Türkiye pazarına sürülecek olan çift kabinli Man Tga ;)

Çift Kabin Man Tga

Yazar:  RoMaNTiK_SeRSeRi [ 10 Mar 2011 20:29 ]
Mesaj Başlığı:  Re: Karayolu Yük Taşımacılığı 'Haberler'

Arkadaşlar DNT Lojistik Renault Trucks Arkas Otomotiv'den Sipariş Ettikleri Renault Premium Çekicilerini DNT Yönetim Kurulu Başkanı Teslim Almıştır.Araçlar Hayırlı Uğurlu Olsun Dileklerimle.Allah(C.C.) Kazasız Belasız İşler Nasip Eylesin .

Yazar:  RoMaNTiK_SeRSeRi [ 10 Mar 2011 20:57 ]
Mesaj Başlığı:  Re: Karayolu Yük Taşımacılığı 'Haberler'

Resim

Günay Nakliyat, Renault Trucks’ı tercih etti

Günay Nakliyat, Yurt içi nakliyat çalışmalarına başlamanın ilk adımı olan 10 adet Renault Premium 430 Euro5 interdarlı, klimalı son model çekicileri Arkas Otomotiv’den teslim aldı.

Daha önce de Renault Trucks araçlarını kullanan ve son derece memnun kalan Günay Nakliyat firmasının genişlettiği filosu için tercihi yine Renault Trucks oldu. Günay Nakliyat’a 10 adet çekici Arkas Otomotiv Renault Trucks Denizli plazasında yapılan törenle teslim edildi.

Renault Trucks Türkiye Bölge Müdürü Engin Demirel, Arkas Otomotiv Satış ve Pazarlama Müdürü Orhan Genel, Arkas Otomotiv satış danışmanları Barış Ersoy ve Cenk Kaya’nın yer aldığı grubu, Günay Nakliyat yönetim kurulu başkanı ve yönetim kurulu başkan yardımcısı Günay Kökcü ve Adem Kökcü’yü ağırladı.

Renault Trucks Türkiye Bölge Müdürü Engin Demirel, “Birçok diğer üreticiden farklı olarak, biz Renault kamyonlarında tüm Avrupa'da olduğu gibi Türk müşterilerimize de en son motor teknolojisinin yararlarını sunuyoruz. Euro 5 motorları, güç ve yakıt tasarrufunun tüm avantajlarına sahip olurken, çevre koruma politikamızı da sürdürmektedir. Sektörün konusunda öncü ve uzman bir kuruluşunun aynı şekilde sektörün uzman ve öncü bir kuruluşu ile işbirliği yapmasını çok anlamlı ve önemli buluyorum. Yeni araçların Günay Nakliyat için hayırlı olmasını diliyorum” dedi.

Demirel, yakıt tasarrufunda tüm rakiplerine göre bir adım önde olduklarını belirterek, “Yeni Renault Premium Euro 5, ile yakıt tüketiminde her 100 kilometrede 1,6 litre tasarruf, yılda 2bin 400 litre ve toplam 7 bin TL kazanç anlamına geliyor. Yeni Renault Premium Euro5, rakiplerine göre en ekonomik yakıt tüketimi sağlarken performansından ödün vermeyerek daha fazla motor gücü, daha yüksek tork ve daha iyi bir ticari hız ile kullanıcılarının tüm ihtiyaçlarını karşılayan tek araç oluyor” diyerek sözlerini tamamladı.

Günay Nakliyat’ın günden güne gelişen ve büyüyen filosunun, Yurt içi pazarlardaki gelişimini sürdüreceğini ifade eden Günay Kökcü ise şöyle konuştu:

“Sektöründe en uzman kuruluşların başında gelen Arkas ile geçmişten gelen iş birliliğinin gelişerek büyümesine vesile olan bu yeni projede birlikte yürümekten mutluyuz. Rakiplerine göre, kaliteye ve ekonomiye verdiği önemi, üretiminin her aşamasında titizlikle uygulamakta olan Renault Trucks markasını tercihimizin doğruluğunu görmekteyiz. Renault Trucks’ın ihtiyaçların ve beklentilerin günden güne arttığı satış sonrası hizmetler konusunda da gelişerek büyüyen yaygın servis ağı ve hizmet kalitesinden de oldukça memnunuz.”

1. sayfa (Toplam 4 sayfa) Tüm zamanlar UTC + 2 saat [ GITZ ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/