Güncel Ulaşım

Türkiye'nin Ticari Ulaşım Araçları ile İlgili Haber ve Fotoğraf Arşivi
Zaman: 28 Mar 2024 11:46

Tüm zamanlar UTC + 2 saat [ GITZ ]




Yeni baÅŸlık gönder BaÅŸlığa cevap ver  [ 16 mesaj ]  Sayfaya git 1, 2  Sonraki
Yazar Mesaj
 Mesaj BaÅŸlığı: Temsa (Åžehirlerarası/Turizm)
MesajGönderilme zamanı: 19 AÄŸu 2013 23:34 
Çevrimdışı
Site Yöneticisi

Kayıt: 18 Ara 2009 23:45
Mesajlar: 685
Temsa'nın şehirlerarası ve turizm taşımacılığı için kullanılan modelleri hakkındaki bilgi ve yorumlarımızı bu başlık altında paylaşalım.


Başa Dön
 Profil Özel mesaj gönder  
 
 Mesaj BaÅŸlığı: Re: Temsa (Åžehirlerarası/Turizm)
MesajGönderilme zamanı: 28 AÄŸu 2013 22:58 
Çevrimdışı
Site Yöneticisi

Kayıt: 12 Nis 2009 14:58
Mesajlar: 7400
Türkiye' deki en köklü en tecrübeli otobüs üreticilerinden birisi de Temsa' dır. Temsa yıllardır turizm taşımacılığı ve şehirlerarası taşımacılıkta söz sahibi olan firmalar arasında olmuştur.1987 yılında Maraton' la başlayıp 1993 yılında Prenses' le devam eden 2000 yılında da her ne kadar peronlar da başarılı olamasa da; turizm taşımacılığında yıldızı parlayan Safir modeliyle atağa geçen 2005 yılında Diamond modeliyle dingilli araçla da başarısını kanıtlamaya çalışan, 2009 yılı son çeyreğinde Safir modelini yenileyerek piyasaya süren Temsa markası ve modelleri hakkında sizler neler düşünüyorsunuz?..


Başa Dön
 Profil Özel mesaj gönder  
 
 Mesaj BaÅŸlığı: Re: Temsa (Åžehirlerarası/Turizm)
MesajGönderilme zamanı: 28 AÄŸu 2013 23:03 
Çevrimdışı
Site Yöneticisi
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 13 May 2010 06:50
Mesajlar: 36090
Temsa, Yeni Safir'i piyasaya sürmesinden sonra satışları iyi gidiyor şuanda bile. En son Kamil Koç filosuna onlarca Safir katıldı. Filodaki Safir sayısı bayağı yükseldi.

_________________
Fotoğraflarımızda saydam imza kullanmamızın sebebi,büyük emek ve zahmet ile çekip sizlerle paylaştığımız fotoğrafları çalan emek hırsızlarını engellemektir.


Başa Dön
 Profil Özel mesaj gönder  
 
 Mesaj BaÅŸlığı: Re: Temsa (Åžehirlerarası/Turizm)
MesajGönderilme zamanı: 28 AÄŸu 2013 23:10 
Çevrimdışı
Site Yöneticisi

Kayıt: 11 Nis 2009 23:41
Mesajlar: 41005
Temsa için Yeni Safir'e en iyi iki referans firma zaten tartışmasız Metro Turizm ile Kâmil Koç'tur.

_________________
Fotoğraflarımızda saydam imza kullanmamızın sebebi,büyük emek ve zahmet ile çekip sizlerle paylaştığımız fotoğrafları çalan emek hırsızlarını engellemektir.


Başa Dön
 Profil Özel mesaj gönder  
 
 Mesaj BaÅŸlığı: Re: Temsa (Åžehirlerarası/Turizm)
MesajGönderilme zamanı: 28 AÄŸu 2013 23:16 
Çevrimdışı
Site Yöneticisi
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 13 May 2010 06:50
Mesajlar: 36090
Metro Turizm zaten en son Suit alımlarıyla 2+1'de de Safir'i seçtiğini çok net belli etmiştir.

_________________
Fotoğraflarımızda saydam imza kullanmamızın sebebi,büyük emek ve zahmet ile çekip sizlerle paylaştığımız fotoğrafları çalan emek hırsızlarını engellemektir.


Başa Dön
 Profil Özel mesaj gönder  
 
 Mesaj BaÅŸlığı: Re: Temsa (Åžehirlerarası/Turizm)
MesajGönderilme zamanı: 10 Åžub 2015 00:37 
Çevrimdışı
Site Yöneticisi

Kayıt: 11 Nis 2009 23:41
Mesajlar: 41005
Temsa Safir Vip'i 41 koltuk kapasitesine çıkararak revize etmiştir.Peki bu yenileme neden yapıldı,artıları neler olacak?

Bilindiği üzere yıllardır sektörde bir çok firma rekabet açısından geride kalmamak adına aynı güzergahlarda çalıştığı firmalardan öne geçmek veya bir başka firmanın gerisinde olmamak için 2+1 araçlarla filolarını donatmışlar ve donatmaya devam etmektedirler.Bugün bakıldığında kısa veya uzun bir çok güzergahta 2+1 araçlar görmek mümkün olmuştur.Benim fikrimi soracak olursanız uzun yoldaki getirisi,götürüsü tartışılır.Açıkcası uzun yolda çokta mantıklı bir hamle gibi gelmedi bu zamana kadar bana.24 saatlik yola 2+1 araçla seyahat etmek yolcu açısından bakarsanız iyi gözükebilir,ancak araç sahibi veya firma açısında gelir-gider düşünüldüğünde çokta mantıklı bir tarafı yok.Yukarıda da bahsettiğim gibi tamamen rekabetten ötürü süregelmiş bir durum.Daha öncelerde özellikle dingilli araçlara uygulanan 2+1 düzen,şimdilerde daha çok dingilsiz araçlarla yaygınlaşmakta.Dingilsiz araçlarda 2+1 düzenin bu kadar yaygınlaşmasında başrolü Temsa Safir çekmiş ve çekmektedir.Özellikle referansları olan Metro ve Kâmil Koç filolarına çokça sayıda araçlar satarak ve gözde olan büyük firmalar olmalarından gelecek bir nevi reklamda Temsa Safir Vip'i yaygınlaştırmıştır.Temsa Safir Vip'in artıları,eksileri nelerdir?

Temsa Safir Vip orjinal fabrika çıkışlı olmasından ötürü tercih sebebi olabilmektedir.Mercedes-Benz'in Tourismo'yu orjinal olarak 2+1 vermemesi opsiyon olarakta yüksek fiyatlar istemesi Tourismo alımlarında hiçbir aracın orjinal 2+1 olarak perona girmesini engellemektedir.Bu açıdan Safir Vip öne çıkmaktadır.

Peki bu Safir'in Tourismo'dan iyi veya kötü bir araç olduğunu mu gösterir,uygulanan pazarlama stratejisine Tourismo'yu ezecek değiliz.

2+1 olarak Tourismo'da filolarda özellikle Pamukkale ve Kâmil Koç'ta sayıları epeyce olmakla birlikte,Mercedes-Benz'ten vazgeçemeyenler için tercih sebebi olmuş ve olmayada devam etmektedir.

İki aracında yakıttaki cimriliği tartışılmasada,Temsa'da kullanılan Daf motoru sayesinde özellikle rampalarda Temsa'ların daha iyi çektiği kaptanlar tarafından söylenmektedir.

İki aracında alçak olması yol tutuşunu arttırdığından ve 2+1'in sembolü olan konforu daha çok sağlayacağından bu konuda ikisininde hakkını yemek doğru olmaz.Ama bizzat gözlemlerim sonucu bu konuda Tourismo'nun yere daha sağlam bastığını söylemek hiçte yanlış olmayacak.

Tourismo 3 modelde üretiliyor ve bu 3 model olan 15 RHD,16 RHD ve 17 RHD olarakta 2+1 çalışan araçlar mevcuttur.Temsa ise tek dingilde 3 opsiyon sunarak,dingilli araca gerek kalmadan sektörde çözüm üretme yoluna gitmiştir.Tekrardan hatırlatmakta fayda olacaktır,Tourismo'nun tanıtımının yapıldığı 2007 yılında 15 RHD ve 17 RHD mevcuttu.O dönemde 16 RHD sadece ihracat olarak satılıyordu.Temsa'nın 2009 son çeyreğinde Safir'i piyasaya sürmesinin ardından 2010 son çeyreğinde ise Mercedes-Benz yaptığı tanıtımla Tourismo 16'yı sektöre tanıtarak yurtiçi satış araçları içine eklemişti.

Tekrar Temsa Safir Vip'e gelecek olursak,yenilenen Temsa Safir Vip'in extra özelliği nedir dersek,41 koltuğa çıkan kapasite dingilsiz araç ile 2+1 olarak,dingilli araçta ulaşılabilecek ve daha az yakıt sarfiyatıyla aynı yolcuyu taşıyabilmeyi hedeflemiştir.Daha önceki Safir Vip'e göre koltukların eklemesi nasıl olmuş diye bakarsak,benim bildiğim kadarıyla kapı tarafından bakarak orta kapıdan sonra bir sıra eklenerek 5 olan sıra sayısı 6'ya yükselmiş ve en arka 3'lü sıra ise 4'lenmiştir.Bununla beraber koltuk döşemelerinde farklılıklar mevcuttur.Benim kısa zamanda şuan için gözlemleyebildiğim detaylar bunlar.

Hem üreticiler,hem de firmalar arasındaki rekabet tamamen yolcuya yarıyor.Bu hızla yakın zamanda filosunda 2+1 araç olmayan firma sayısı iki elin parmağını geçmeyecek herhalde. :idea:

_________________
Fotoğraflarımızda saydam imza kullanmamızın sebebi,büyük emek ve zahmet ile çekip sizlerle paylaştığımız fotoğrafları çalan emek hırsızlarını engellemektir.


Başa Dön
 Profil Özel mesaj gönder  
 
 Mesaj BaÅŸlığı: Re: Temsa (Åžehirlerarası/Turizm)
MesajGönderilme zamanı: 12 Eyl 2015 15:29 
Çevrimdışı
Site Yöneticisi

Kayıt: 11 Nis 2009 23:41
Mesajlar: 41005
Temsa Yeni Maraton adıyla çıkaracağı yeni otobüs modelini tanıtmak için gün sayıyor...

Araç daha öncede içimizde öngördüğümüz gibi 16-21 Ekim arasında Belçika'nın Kortrijk şehrinde yapılacak olan Busworld Fuarı'nda lanse edilecek.Araç hakkında çok fazla bir detaya sahip olmasakta,şimdilik Maraton adını yeniden hatırlatarak taçlandıracağını umduğumuzu söyleyebilirim.Ancak bir konuda da yanılgıya düşmemek gerekir.Temsa son dönemlerde her ne kadar beğenilmesede Yeni Safir ile satış olarak büyük bir ivme ve başarı kazandı.Bunu görmezden gelmek doğru olmaz.Özellikle Temsa Safir ile büyük filo satış anlaşmaları ve satışları da gerçekleştirdi.Aracın basit tasarımının arkasında,düşük maliyet ve filo satış hedefi olabilir.Bana soracak olursanız kriterlere göre Temsa modellerini Mercedes-Benz Türk modelleri ile karşılaştırmak çok doğru olmayabilir.Mercedes-Benz'in kalitesi tartışılmasa da,hem şehiriçi,hem şehirlerarası konseptli modellerde yüksek fiyat politikası belki müşterileri alternatiflere yönlendiriyor olabilir.Basit bir örnek Temsa'nın 2+1 Safir'i,Temsa Safir Vip olarak banttan çıkarması Temsa için artı,Mercedes-Benz'in ise Tourismo'yu 2+1 konseptiyle lanse etmemesi ve bu şekilde piyasaya sürmemesi Mercedes için eksi gibi gözüküyor.Şuana kadar orjinal olarak 2+1 gördüğümüz tek Tourismo Busworld 2012 Türkiye Fuarı'nda sergilenen ve üzerinde Mercedes-Benz Türk işçilerinin kuşak olarak imzası bulunan Tourismo 16 olsa gerek.Gerçi o araçta Çavuşoğlu Aksu tarafından satın alınarak 2+2 düzene çevrilme isteğiyle yollarımızda 2+2 olarak hizmet vermeyi sürdürmekte.Sözün özü Temsa'nın Yeni Maraton'daki hedefi bana göre Safir'le yakaladığı ivme ve çizgiyi bu aracada taşıyarak,düşük maliyetle büyük satışlar veya filo satışları hedefi gerçekleştirmektir.En azından yurtiçi pazarı için bu söylenebilir.Bu bağlamda Temsa'nın Mercedes-Benz'ten daha iyi bir araç yapmasını beklemek şuan için pek mümkün gözükmüyor gibi.

_________________
Fotoğraflarımızda saydam imza kullanmamızın sebebi,büyük emek ve zahmet ile çekip sizlerle paylaştığımız fotoğrafları çalan emek hırsızlarını engellemektir.


Başa Dön
 Profil Özel mesaj gönder  
 
 Mesaj BaÅŸlığı: Re: Temsa (Åžehirlerarası/Turizm)
MesajGönderilme zamanı: 13 Eyl 2016 19:33 
Çevrimdışı
Site Yöneticisi

Kayıt: 11 Nis 2009 23:41
Mesajlar: 41005
Resim

Temsa'nın 2009 yılı sonuna doğru piyasaya sürerek büyük satış rakamları yakaladığı Yeni Safir veya bir başka deyişle Safir II,2015'in son çeyreğinde ise makyajlarak Safir Plus adını almıştı.Bizlerde sizler için elimizden geldiğince 2015 ve 2016 model Safir Plus ve Safir Plus Vip'leri listelemeye çalıştık.Ancak Safir Plus Vip ayrımından ziyade genelleme yaparak sonradan 2+1'de yapılmış olsa listemizde 2+1 koltuk dizilimli araçları 2+1 olarak belirttik.Yani yanında her 2+1 yazan araç orjinal fabrika çıkışlı Vip modeli değildir.Bir çok sonradan 2+1 yapılmış Safir Plus bulunmaktadır.Sözü fazla uzatmadan siz değerli takipçi ve ziyaretçilerimize bu bayram hediyesi sayabileceğimiz listemizi sunalım.Eksik araçlar olması muhtemeldir.Sene sonunda daha önce paylaşmış olduğumuz 2016 Travego listesi gibi güncelleme yapılacaktır. ;)

07 S 2580 Metro Turizm 2016 2+1
07 S 2632 Metro Turizm 2016 2+1
07 S 2634 Metro Turizm 2016 2+1
07 S 2695 Metro Turizm 2016 2+1
07 S 3813 Metro Turizm 2016 2+1
07 S 3904 Metro Turizm 2016 2+1
07 S 4026 Metro Turizm 2016 2+1
07 S 4728 Metro Turizm 2016 2+1
10 TY 020 Metro Turizm 2016 2+1
42 E 1299 Metro Turizm 2015 2+1
09 D 4636 Didim Seyahat 2015 2+2
09 D 5080 Didim Seyahat 2015 2+2
34 VK 3196 HavaÅŸ 2015 2+2
34 VK 3390 HavaÅŸ 2015 2+2
34 VK 3455 HavaÅŸ 2015 2+2
06 KMM 55 Pamukkale Turizm 2016 2+1
07 FIE 96 Pamukkale Turizm 2015 2+1
07 MFK 96 Pamukkale Turizm 2016 2+1
15 EG 555 Pamukkale Turizm 2015 2+1
16 VY 444 Pamukkale Turizm 2015 2+1
20 NN 900 Pamukkale Turizm 2015 2+1
20 PK 795 Pamukkale Turizm 2015 2+1
35 PK 029 Pamukkale Turizm 2016 2+1
35 PK 030 Pamukkale Turizm 2016 2+1
35 PK 037 Pamukkale Turizm 2016 2+1
35 PK 041 Pamukkale Turizm 2016 2+1
35 PK 042 Pamukkale Turizm 2016 2+1
39 BB 400 Pamukkale Turizm 2015 2+1
39 BB 401 Pamukkale Turizm 2015 2+1
39 BB 402 Pamukkale Turizm 2015 2+1
39 BB 403 Pamukkale Turizm 2015 2+1
39 BB 404 Pamukkale Turizm 2015 2+1
39 DZ 001 Pamukkale Turizm 2015 2+1
48 J 2299 Pamukkale Turizm 2015 2+1
21 FB 038 Öz Diyarbakır 2015 2+1
21 FB 039 Öz Diyarbakır 2015 2+1
07 AK 738 Güney Akdeniz 2015 2+1
07 HTV 99 Güney Akdeniz 2015 2+1
07 LRM 99 Güney Akdeniz 2015 2+1
02 KP 888 Kahta Petrol 2015 2+2
34 FA 4591 Yeni Ses Turizm 2016 2+1
34 FA 4599 Yeni Ses Turizm 2016 2+1
34 FA 4619 Yeni Ses Turizm 2016 2+1
34 FA 4699 Yeni Ses Turizm 2016 2+1
34 YK 3303 Yeni Ses Turizm 2016 2+1
38 HB 111 Süha Turizm 2015 2+1
38 HB 666 Süha Turizm 2015 2+1
38 HB 838 Süha Turizm 2015 2+1
38 HM 333 Süha Turizm 2015 2+1
38 JB 202 Süha Turizm 2016 2+1
38 KL 236 Süha Turizm 2016 2+1
38 UY 999 Süha Turizm 2015 2+1
10 BR 003 Balıkesir Uludağ 2016 2+1
10 HD 299 Balıkesir Uludağ 2016 2+1
10 HF 081 Balıkesir Uludağ 2015 2+2
10 HF 117 Balıkesir Uludağ 2015 2+2
10 HF 366 Balıkesir Uludağ 2015 2+2
10 HF 395 Balıkesir Uludağ 2015 2+2
10 HF 465 Balıkesir Uludağ 2015 2+2
10 HF 771 Balıkesir Uludağ 2015 2+2
10 HF 856 Balıkesir Uludağ 2015 2+2
10 HF 939 Balıkesir Uludağ 2015 2+2
45 HP 303 Balıkesir Uludağ 2015 2+2
45 HV 035 Balıkesir Uludağ 2015 2+1
32 AF 351 Isparta Petrol 2016 2+1
32 DP 230 Isparta Petrol 2016 2+1
32 DP 318 Isparta Petrol 2016 2+1
32 DS 674 Isparta Petrol 2016 2+1
32 DS 786 Isparta Petrol 2016 2+1
06 HB 5858 Kâmil Koç 2016 2+1
06 HC 5858 Kâmil Koç 2015 2+1
06 P 4437 Kâmil Koç 2016 2+2
06 TEZ 20 Kâmil Koç 2016 2+1
07 FCM 06 Kâmil Koç 2015 2+1
07 FLU 55 Kâmil Koç 2015 2+1
07 LRN 44 Kâmil Koç 2015 2+1
07 LRP 07 Kâmil Koç 2015 2+1
07 MBZ 58 Kâmil Koç 2015 2+1
07 MDZ 11 Kâmil Koç 2015 2+1
07 MHU 09 Kâmil Koç 2016 2+1
07 MHU 10 Kâmil Koç 2016 2+1
07 MHU 11 Kâmil Koç 2016 2+1
10 TC 344 Kâmil Koç 2016 2+1
14 AT 034 Kâmil Koç 2015 2+1
14 EZ 034 Kâmil Koç 2015 2+1
14 KE 888 Kâmil Koç 2016 2+1
16 HDB 22 Kâmil Koç 2016 2+1
16 KK 071 Kâmil Koç 2016 2+1
16 KK 914 Kâmil Koç 2016 2+1
16 KK 918 Kâmil Koç 2016 2+1
16 KK 951 Kâmil Koç 2016 2+1
16 RH 329 Kâmil Koç 2016 2+1
16 RH 365 Kâmil Koç 2016 2+1
16 RH 395 Kâmil Koç 2016 2+1
16 RH 515 Kâmil Koç 2016 2+1
16 RH 572 Kâmil Koç 2016 2+1
16 RH 606 Kâmil Koç 2016 2+1
16 RH 819 Kâmil Koç 2016 2+1
16 RH 894 Kâmil Koç 2016 2+1
16 RH 942 Kâmil Koç 2016 2+1
16 RH 964 Kâmil Koç 2016 2+1
16 RH 997 Kâmil Koç 2016 2+1
16 SEL 74 Kâmil Koç 2016 2+1
16 SEL 75 Kâmil Koç 2016 2+1
16 SEL 76 Kâmil Koç 2016 2+1
16 SEL 77 Kâmil Koç 2016 2+1
16 SEL 78 Kâmil Koç 2016 2+1
16 SEL 79 Kâmil Koç 2016 2+1
16 SEL 80 Kâmil Koç 2016 2+1
16 SEL 82 Kâmil Koç 2016 2+1
16 SEL 83 Kâmil Koç 2016 2+1
16 SEL 84 Kâmil Koç 2016 2+1
16 SEL 85 Kâmil Koç 2016 2+1
16 SEL 86 Kâmil Koç 2016 2+1
16 SEL 87 Kâmil Koç 2016 2+1
16 SEL 88 Kâmil Koç 2016 2+1
16 SEL 89 Kâmil Koç 2016 2+1
16 SEL 90 Kâmil Koç 2016 2+1
16 SEL 91 Kâmil Koç 2016 2+1
16 SEL 92 Kâmil Koç 2016 2+1
16 SEL 93 Kâmil Koç 2016 2+1
16 SEL 94 Kâmil Koç 2016 2+1
16 SEL 95 Kâmil Koç 2016 2+1
16 SEL 96 Kâmil Koç 2016 2+1
16 SEL 97 Kâmil Koç 2016 2+1
16 SEL 98 Kâmil Koç 2016 2+1
16 SEL 99 Kâmil Koç 2016 2+1
16 SGK 90 Kâmil Koç 2016 2+1
16 SGK 91 Kâmil Koç 2016 2+1
16 SGK 92 Kâmil Koç 2016 2+1
16 SGK 93 Kâmil Koç 2016 2+1
16 SGK 94 Kâmil Koç 2016 2+1
16 SGK 95 Kâmil Koç 2016 2+1
16 SGK 96 Kâmil Koç 2016 2+1
16 SGK 97 Kâmil Koç 2016 2+1
16 SGK 98 Kâmil Koç 2016 2+1
16 SGK 99 Kâmil Koç 2016 2+1
16 SGY 15 Kâmil Koç 2016 2+1
16 SGY 33 Kâmil Koç 2016 2+1
16 SGZ 18 Kâmil Koç 2016 2+1
16 SHA 36 Kâmil Koç 2016 2+1
16 SHA 60 Kâmil Koç 2016 2+1
16 TG 922 Kâmil Koç 2016 2+1
19 BG 492 Kâmil Koç 2015 2+1
19 BG 493 Kâmil Koç 2015 2+1
19 DE 525 Kâmil Koç 2015 2+1
25 AY 700 Kâmil Koç 2016 2+1
38 KL 919 Kâmil Koç 2016 2+1 İlk firması Metro Turizm
41 GN 705 Kâmil Koç 2015 2+1
41 GP 353 Kâmil Koç 2015 2+1
41 GP 669 Kâmil Koç 2016 2+1
42 ERG 34 Kâmil Koç 2015 2+1
45 FS 758 Kâmil Koç 2016 2+1
45 FS 759 Kâmil Koç 2016 2+1
74 DH 323 Kâmil Koç 2015 2+1
78 AP 191 Kâmil Koç 2016 2+1
78 AP 272 Kâmil Koç 2016 2+1
78 AP 383 Kâmil Koç 2016 2+1
78 AP 565 Kâmil Koç 2016 2+1
16 KCN 16 İnegöl Seyahat 2016 2+2
16 KNK 95 İnegöl Seyahat 2016 2+2
60 NU 262 Niksarkale 2016 2+1
34 VT 8380 Via Organizasyon Turizm 2016 2+2
81 AC 929 Düzce Güven 2015 2+1
81 DG 188 Düzce Güven 2015 2+1
81 FC 008 Düzce Güven 2015 2+1
81 FC 200 Düzce Güven 2015 2+1
45 EC 777 Manisa Seyahat 2015 2+2
45 KH 710 Manisa Seyahat 2015 2+2
06 PMA 04 Baysal 2+2
25 DM 891 DadaÅŸ Turizm 2016 2+1
25 DM 892 DadaÅŸ Turizm 2016 2+1
34 FA 4595 Kütahyalılar 2016 2+1
41 BU 874 Gürkan Turizm 2016 2+1
41 BU 875 Gürkan Turizm 2016 2+1
41 BU 876 Gürkan Turizm 2016 2+1
41 BU 877 Gürkan Turizm 2016 2+1
41 BU 878 Gürkan Turizm 2016 2+1
41 BU 879 Gürkan Turizm 2016 2+1
21 BD 252 Can Diyarbakır 2015 2+1
21 BN 767 Can Diyarbakır 2015 2+1
34 YK 3312 Kütahya Astur 2016 2+1
34 YK 3314 Kütahya Astur 2016 2+1
34 YK 3318 Kütahya Astur 2016 2+1
06 FS 9978 Mersin Seyahat 2016 2+1
34 RH 2513 Ä°stanbul Seyahat 2015 2+2
19 BG 753 Ulusoy 2015 2+1
42 E 5905 Kontur 2015 2+1 İlk firması Kâmil Koç.
06 VFL 60 EmintaÅŸ Turizm 2016 2+2
07 AT 488 Karacan Taşımacılık 2015 2+2
34 TK 6435 Efe Tur 2016 2+1
34 SSJ 53 İBB Lüks Otobüs 2+2
Eraydın Turizm
Dinar Birlik

_________________
Fotoğraflarımızda saydam imza kullanmamızın sebebi,büyük emek ve zahmet ile çekip sizlerle paylaştığımız fotoğrafları çalan emek hırsızlarını engellemektir.


Başa Dön
 Profil Özel mesaj gönder  
 
 Mesaj BaÅŸlığı: Re: Temsa (Åžehirlerarası/Turizm)
MesajGönderilme zamanı: 13 Eyl 2016 22:13 
Çevrimdışı

Kayıt: 17 Tem 2016 13:53
Mesajlar: 18
21 aaf 34 öz diyarbakırda var safir2.
Maratonda 21 bn 113 ve 21 bn 115 var özlem diyarbakırda.
Tüm araçlar 2+1 dir.


Başa Dön
 Profil Özel mesaj gönder  
 
 Mesaj BaÅŸlığı: Re: Temsa (Åžehirlerarası/Turizm)
MesajGönderilme zamanı: 14 Eyl 2016 08:25 
Çevrimdışı

Kayıt: 05 Haz 2010 12:46
Mesajlar: 201
Balıkesir Uludağ Turizm filosunda 10 HD 159 (2+1) plakalı Safir Plusda filodadır.


Başa Dön
 Profil Özel mesaj gönder  
 
Eskiden itibaren mesajları göster:  Sırala  
Yeni baÅŸlık gönder BaÅŸlığa cevap ver  [ 16 mesaj ]  Sayfaya git 1, 2  Sonraki

Tüm zamanlar UTC + 2 saat [ GITZ ]


Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 0 misafir


Bu foruma yeni başlıklar gönderemezsiniz
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz

Aranacak:
GeçiÅŸ yap:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

Türkçe çeviri: phpBB Türkiye
[ Time : 0.049s | 13 Queries | GZIP : Off ]
10lineweb